söndag 14 juni 2009

Inga nya inlägg

Jag lyckades inte med den bloggen helelr så nu ger jag upp. Tyvärr mina vänner så blir det inge uppdateringar under några veckor nu om jag inte hamnar framför en dator någonstanns i Europa.

Ikväll har vi iaf gjort Malmö och besöker storasyster. Vi mjukstartar semestern med att sova på liggunderlag innomhus.

Imorgon blir det bro till Danmark och sedan bil till båt som ska ta oss till Tyskland. Någonstanns i Tyskland hoppas vi på att övernatta i morgon. Om vädret är bra åker vi mot Rhendalen, men om det är regn och rusk snabbåker vi genom tyskland mot Italien istället och tar tyskland på vägen hem.

Nu ska jag krypa ner i min sovsäck. Go natt!

1 kommentar:

syster sa...

Så avundsjuk att ni troligen slipper det hemska regnvädret en annan får fira midsommar i.

Hoppas ni har det riktigt kul på eran resa och får ett bra väder :-)